Reklamacje i zwroty

Dokładamy wszelkich starań, by sprzedawane przez nas produkty były wysokiej jakości, a zakupy w naszym sklepie internetowym zawsze satysfakcjonowały naszych Klientów. Zobowiązujemy się do dostarczenia klientom zakupionych przez nich produktów bez wad, jeżeli jednak zdarzy się, że zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości skontaktuj się z nami i wspólnie poszukamy przyczyn i rozwiązania zaistniałego problemu.

 

ZWROTY

Kupując w naszym sklepie masz 14 dni na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, a my zwrócimy poniesione przez Ciebie koszty.

Jak zwrócić towar?
  1. Wystarczy, że w okresie 14 dni od zakupu poinformujesz Nas o rezygnacji. Możesz to zrobić wysyłając wiadomość e-mail na adres kontakt@forvega.pl lub poprzez tradycyjną pocztę na podany na stronie adres korespondencyjny.
  2. Odeślij towar na adres Prusy, Ul. Cyprysowa 14, 32-010 Kocmyrzów.
  3. Pamiętaj o wyborze najtańszego sposobu dostawy, żebyśmy mogli pokryć pełny koszt zwrotu. W przypadku towaru wielkogabarytowego lub wymagającego specjalnego transportu skontaktuj się z nami.
  4. Zwrócimy Ci pieniądze w przeciągu 14 dni od otrzymania informacji o rezygnacji z zakupu. Przelew wykonamy na konto, z którego otrzymaliśmy płatność.

REKLAMACJE

Jeżeli po otrzymaniu produktu stwierdzisz, że posiada on wady, skorzystaj z świadczeń gwarancyjnych. Nasz sklep Forvega nie jest producentem sprzedawanych towarów, dlatego w pierwszej kolejności zapoznaj się z kartą gwarancyjną załączoną do produktu i zgłoś problem producentowi. Możesz skorzystać z dowolnego punktu serwisowego. Poinformuj również Nas o prowadzonym postępowaniu gwarancyjnym poprzez wiadomość na adres kontakt@forvega.pl

 

USZKODZONA PRZESYŁKA

Nasze towary na czas przesyłki starannie zabezpieczamy, by Klient otrzymał je w nienaruszonym stanie. Z tego też powodu prosimy Cię o niezwłoczne poinformowanie nas, jeżeli otrzymasz uszkodzoną przesyłkę. Poniżej przedstawiamy, jak zareklamować taki towar:

  • otwórz przesyłkę w obecności kuriera i sprawdź jej stan
  • jeżeli stwierdzisz uszkodzenia wynikłe z transportu, poproś kuriera o sporządzenie protokołu szkody, który będzie stanowił podstawę reklamacji
  • zalecamy również zrobienie zdjęć uszkodzonej przesyłki
  • niezwłocznie wyślij do nas reklamacje z załączonym protokołem i zdjęciami na adres kontakt@forvega.pl
  • w ciągu 14 dni poinformujemy Cię o podjętych działaniach względem zgłoszonej reklamacji
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel