FAQ
DOSTAWA
-
Jakie są koszty i formy dostawy?
Realizujemy dostawy za pośrednictwem: poczty polskiej, paczkomatów, firm kurierskich, wysyłek paletowych. Koszt dostawy wybranej donicy znajduje się zawsze na karcie produktu oraz w podsumowaniu zamówienia w koszyku. Koszt dostawy uzależniony jest od rozmiarów i wagi przesyłki.
-
Jak długo będę czekać na dostawę?
O czasie wysyłki zawsze informujemy na karcie towaru oraz podczas składania zamówienia. Większość donic w standardzie posiadamy “od ręki” i wysyłamy w 24h. Przy donicach wykonywanych na wymiar czas realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie.
-
Czy jest możliwa dostawa za granicę?
Tak wysyłamy nasze produkty za granicę. W celu ustalenia szczegółów płatności i dostawy zapraszamy do kontaktu: tel. 574 376 658 lub mail: kontakt@forvega.pl
-
Czy towar można odebrać osobiście?
Nie, prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową.
PŁATNOŚCI
-
Czy można poprosić o fakturę VAT?
Tak, wystawiamy fakturę do każdego zamówienia. Otrzymasz ją na maila podanego przy składaniu zamówienia.
-
Jakie są formy płatności?
Przyjmujemy szybkie płatności, płatność przelewem tradycyjnym, płatność kartą płatniczą, płatność przy odbiorze, płatność PayPo. Wszystkie informacje na temat płatności znajdziesz TUTAJ.
-
Czy moje płatności są bezpieczne?
Oczywiście, posiadamy certyfikat SSL, który daje pewność bezpieczeństwa Twoich danych na naszej stronie. Ważny certyfikat SSL poznasz po ikonce “zamkniętej kłódki” przy linku do sklepu.
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
- Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Tak, oczywiście. Zapraszamy do kontaktu pod numerem tel. 574 376 658.
-
Czy muszę się zarejestrować, aby zrobić zakupy?
Nie, możesz zrobić zakupy bez rejestracji.
-
Czy będę informowany/a o stanie realizacji zamówienia?
Oczywiście, będziesz miał/a z nami stały kontakt mailowy o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Otrzymasz także maila z linkiem do śledzenia zamówienia, gdy opuści nasz magazyn.
-
Czy mogę zmienić lub anulować złożone już zamówienie?
Jest to uzależnione od etapu, na którym znajduje się realizacja zamówienia. W celu zapytania o dokonanie zmian bardzo prosimy o kontakt: tel. 574 376 658 mail: kontakt@forvega.pl
-
Moje zamówienie zostało podzielone, co to oznacza?
Nasze produkty wysyłamy z kilku magazynów w Polsce. Czasami zdarza się, że zakupione produkty wychodzą z różnych magazynów, stąd dzielimy zamówienie na dwie dostawy. O każdej z dostaw jesteś informowany/a na bieżąco i dostajesz linki do śledzenia zamówienia. Rozdzielenie przez nas zamówienia w żaden sposób nie wpływa na koszty wysyłki.
-
Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Oczywiście, stosujemy się do zasad RODO oraz mamy nowoczesne certyfikaty bezpieczeństwa.
ZWROTY I REKLAMACJE
-
Jak zgłosić reklamację?
Możesz to zrobić na dwa sposoby: samodzielnie zgłosić reklamację w panelu klienta po zalogowaniu się lub bezpośrednio skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.
-
Jak zwrócić towar?
Możesz to zrobić na dwa sposoby: samodzielnie zgłosić zwrot w panelu klienta po zalogowaniu się lub bezpośrednio skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. Procedurę zwrotów znajdziesz TUTAJ.
- Ile mam czasu na zwrot towaru?
Na zwrot towaru w naszym sklepie masz 30 dni kalendarzowych.
INNE
-
Czy mogę zamówić produkt pod wymiar?
Oczywiście wykonujemy donice na wymiar. Wystarczy skontaktować się z nami poprzez formularz dostępny TUTAJ lub telefonicznie 574 376 658, mailowo: kontakt@forvega.pl
-
Jak wpisać kod rabatowy?
Zjedź na sam dół strony głównej. Następnie kliknij “Twoje rabaty” i wprowadź otrzymany kod.
-
Czy mogę gdzieś oglądnąć prezentowane w sklepie produkty?
Nie, prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową. Natomiast w galeriach produktów zamieszczamy zdjęcia od naszych Klientów, które pokazują produkty tak jak wyglądają w rzeczywistości.